مهمان عزیز، خوش‌آمدید.
شما می‌توانید از طریق فرم ثبت‌نام در انجمن عضو شوید.

نام‌کاربری
  

رمز عبور
  





جستجو در انجمن‌ها

(جستجو‌ی پیشرفته)

آمار انجمن
» کاربران: 184
» آخرین کاربر: alireza-res
» موضوعات انجمن: 373
» ارسالهای انجمن: 911

آمار کامل

کاربران حاضر
ما 2 کاربر حاضر در انجمن دارید
» 0 کاربر عضو | 2 مهمان

آخرین موضوعات
خلاقیت در فتوشاپ
انجمن: آموزش های طراحی و گرافیک
آخرین‌ارسال: nima0
دیروز, 01:14 عصر
» پاسخ‌ها: 2
» بازدید: 172
طراحی سایت
انجمن: درخواست طراحی
آخرین‌ارسال: sajjad17
3-4-1396, 01:54 عصر
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 3
مفهوم بازاریابی دیجیتال
انجمن: بحث و گفتگو و تبادل نظر ميان وبمسترها
آخرین‌ارسال: alireza-res
3-4-1396, 12:15 عصر
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 1
افزایش اتوریتی سایت
انجمن: موتورهای جستجو و بهينه سازی
آخرین‌ارسال: alireza-res
3-4-1396, 12:11 عصر
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 3
نحوه استفاده و تاثیر رنگ ...
انجمن: بحث و گفتگو و تبادل نظر ميان وبمسترها
آخرین‌ارسال: parswebdesign
2-4-1396, 05:17 عصر
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 8
طراحی رسپانسیو چیست؟ و چر...
انجمن: بحث و گفتگو و تبادل نظر ميان وبمسترها
آخرین‌ارسال: parswebdesign
2-4-1396, 05:15 عصر
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 9
مفیدترین ابزارهای گوگل
انجمن: موتورهای جستجو و بهينه سازی
آخرین‌ارسال: parswebdesign
2-4-1396, 05:13 عصر
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 7
کاویتاسیون در پمپ آب چیست...
انجمن: قوانین
آخرین‌ارسال: khorshidtaban
1-4-1396, 01:04 عصر
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 10
تاریخچه php
انجمن: PHP
آخرین‌ارسال: sajjad17
1-4-1396, 12:23 عصر
» پاسخ‌ها: 1
» بازدید: 99
نکاتی برای انتخاب نام دام...
انجمن: ثبت دامنه
آخرین‌ارسال: wwallflore
31-3-1396, 07:35 عصر
» پاسخ‌ها: 1
» بازدید: 208

 
  طراحی سایت
ارسال‌شده توسط: sajjad17 - 3-4-1396, 01:54 عصر - انجمن: درخواست طراحی - بدون‌پاسخ

سلام
میشه کمک کنید که بدونم چجوری میشه سایتی مثل سایت زیر طراحی کرد؟؟؟ ممنون
http://fiammco.ir/ups/

چاپ این بخش

  مفهوم بازاریابی دیجیتال
ارسال‌شده توسط: alireza-res - 3-4-1396, 12:15 عصر - انجمن: بحث و گفتگو و تبادل نظر ميان وبمسترها - بدون‌پاسخ

بازاریابی دیجیتال چیست ؟

دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی دیجیتال چه در ابعاد بزرگ اجرا شود و چه در ابعاد کوچک، موتور کسب و کار امروز است! یک بازاریابی دیجیتال تاثیرگذار، به بازاریابی‌‌ گویند که میان تکنولوژی الکترونیک و روانشناسی بازار ارتباط ایجاد کند. ما در اینجا درباره اصول اساسی بازاریابی دیجیتال ، یعنی نتیجه و فرایند یک شغل و همچنین دیدگاه تجار صحبت خواهیم کرد و با تلاشی هوشمندانه، سعی می‌کنیم که از بیان اصطلاحات تکنیکی خاص بپرهیزیم و دیجیتال مارکتینگ و مفاهیم آن را با زبانی ساده و آسان توصیف نماییم.

در توصیف بازاریابی اینترنتی بهتر است که از بیان مفاهیم مصطلح چشم‌پوشی کنیم، زیرا اگرچه آن‌‌ها  مفاهیمی عمومی هستند و یادگیری آن‌‌ها آسان است، اما دانش کمی را منعکس می‌‌کنند. به نظر ما،دیجیتال مارکتینگ به مفهوم استفاده از تکنیک‌هایی است که به تجار اجازه استفاده از بهترین‌های بازاریابی  و دیجیتال را در کنار مفاهیم پایه بازاریابی می‌دهد. بازاریابی دیجیتال به‌معنای دریچه دیگری از بازاریابی نیست. در مقابل، این مفهوم راهی جدید در بازاریابی است که در آن می‌توان به تحلیل رفتار مشتری نیز پرداخت.

چه مفاهیمی جزو بازاریابی دیجیتال به حساب نمی آیند؟

برای درک بهتر تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال، بهتر است به طبقه‌بندی آنچه در این دسته قرار نمی‌گیرد بپردازیم. شیوه‌های بازاریابی سنتی چون تبلیغات کاغذی، رادیو، تلویزیون و بیلبوردها جز دسته بندی‌های بازاریابی دیجیتال نیستند. این کانال‌ها در دوره‌ای بسیار موفق بوده‌اند، اما در دوره مدرن امروزی خیر.

ما معتقدیم که شیوه‌های بازاریابی سنتی دارای سه محدودیت هستند:

1.ارتباط یک سویه و نداشتن زمان کافی برای تحلیل بازخوردها:

به نظر ما، بازاریابی خیابانی دوطرفه است. متاسفانه، بازاریابی سنتی اجازه این ارتباط دوسویه میان مشتری و بازاریان را نمی‌دهد.

2.گرایش به شبکه‌های اجتماعی و اینترنت:

انفجار شبکه‌های اجتماعی و اینترنت کلید ارتباط زمان واقعی را در اختیارمان قرار داده است. بسیاری از کانال‌های ارتباطی سنتی از وجود سرعت بالای بازاریابی جدید بی‌بهره‌اند و نمی‌توانند چنین ارتباط سریعی را ایجاد کنند.

3.تمرکز بر اصول بازاریابی مدرن:

همچنان که بازاریابی سنتی به دنبال درک این تاثیرات است، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی مدرن بر جنبه‌های مهمی چون ایجاد تجربیاتی برای مصرف‌کنندگان تمرکز کرده است.

چاپ این بخش

  افزایش اتوریتی سایت
ارسال‌شده توسط: alireza-res - 3-4-1396, 12:11 عصر - انجمن: موتورهای جستجو و بهينه سازی - بدون‌پاسخ

ز زمانی که گوگل دیگه پیج رنک و آپدیت نکرد معیار های مختلفی برای شناخت سایت های قوی از دیگر سایت ها مشخص شد . یکی از این معیارها که میتوان گفت الان جزء مهمترین معیار ها نیز هست آتوریتی میباشد . ( Page Authority & Domain Authority )
که بالا بودن این معیار نشان از کیفیت ، برتری و اطمینان موتور های جستجو به سایت شما میباشد .

هزاران سایت آموزش سئو و راهکار های آن وجود دارد و ما الان میدانیم که کدام یک به بهترین نحوه کار میکند و کدام یک جواب نمیدهد .پس با ما همراه باشید .

در اینجا ما چند نکته و راه کار را برای افزایش پیج اتوریتی ذکر میکنیم :

1.افزایش بک لینک های پیج

بک لینک ها بهترین راه برای افزایش پیج آتوریتی هستند . اگر یک پیج تعداد زیادی بک لینک از سایت های دیگر داشته باشد ، پیامی مثبت است برای موتور های جستجو مانند گوگل . گوگل بیشتر از قبل شروع میکند به اعتماد کردن به پیج شما چون خیلی از سایت ها به محتوای پیج شما اطمینان کردند . ( به پیج بک لینک دادند )

در این مقاله میتوانید نکات ساخت بک لینک در سال 2017 را مطالعه کنید .

2.لینک های دورن سایتی خود را بهینه کنید

لینک های دورن سایتی یا داخلی در افزایش پیج آتوریتی تاثیر دارند . اگرچه ترافیکی که از یک لینک داخلی با پیج رنک پایین دریافت میکنید خیلی مهم نیست ولی اینکار بهتر از کاری نکردن است . سعی کنید در صفحه هایی با اهمیت بالا مانند صفحه اصلی و … لینک داخلی درست کنید .

3.لینک های خارجی را کم کنید

به یاد داشته باشید هر لینک خارجی ( از سایت های دیگر ) که درون سایتتان قرار میدهید از آتوریتی سایتتون کاسته خواهد شد . این موضوع برای لینک هایی که درون محتوا و یا در کامنت هستند نیز صدق میکند .

چاپ این بخش

  نحوه استفاده و تاثیر رنگ ها در طراحی سایت
ارسال‌شده توسط: parswebdesign - 2-4-1396, 05:17 عصر - انجمن: بحث و گفتگو و تبادل نظر ميان وبمسترها - بدون‌پاسخ

رنگ، بخش مهمی از هر طراحی سایت است. رنگ، عواطف را بیدار می کند که می تواند منتج به احساسات منفی، مثبت یا منتقاض شود.  رنگ به عنوان یک ارتباط غیر شفاهی،  بهترین و بدون شک ابزار اساسی برای حس کردن هاهنگی مخاطبان وب سایت است. رنگ های طراحیِ وب باید با معنی نام تجاری و هویت کلی نام تجاری، هماهنگ باشد. معنی، بر اساس اولویت شخصی و پس زمینه فرهنگی، تغییر می کند.
 اما به طور کلی رنگ باید لحن و آهنگ کلام درست را تنظیم کتد و برای بازدیدکنندگان، پیام داشته باشد. طراح سایت ممکن است مجبور باشد تا با منابع چاپ شده ای که وجود دارد از قبیل آرم ها کار کند و مجبور خواهد بود رنگ ها را بر اساس این اطلاعات انتخاب کند.
ولی این امر مهم است تا طرحِ رنگِ مناسب برای کل وب سایتی که به واسطه اصول اصلی برای تئوری رنگ هدایت می شود، انتخاب شود.
با توجه به اینکه رنگ ها می توانند مقدار زیادی از احساسات را برانگیزند و آغازگر فعالیت ها باشند، ابزار بسیار قدرتمندی برای توسعه دادن ایده های درست هستند. بیایید جادوی رنگ را در منظر دیدگاه وبِ امروزی کشف کنیم.
 شکل های هنری اخیر، اکنون دریچه ای به کاربردهای تجاری، چه به صورت طراحی سایت  ویا چه به صورت صنعت تبلیغات باز می کند.
نیاز به بیان عمق و مهارتِ درست استفاده از رنگ برای بهبود و تصحیح محتوای وب، وجود دارد. استفاده مکرر از رنگ ها، بر روی ذهن و خلق و خوی کاربران به صورت ناخودآگاه اثر می گذارد.
اگر طرح رنگ، به درستی برای جلب توجه بازدید کننده انتخاب شود، بخش بزرگی از کار از قبل انجام شده است. بنابراین طراح سایت باید احتیاط لازم را در انتخاب رنگ ها، داشته باشد.

  • ابزارهای زیادی در بازار وجود دارد که طراحان را برای انتخاب طرحِ رنگِ بی عیب و نقص، کمک و هدایت می کند.
  • برای مبتدی ها، Paletton، ابزار ساده شده ای است که در ایجاد سایت متعادل کمک می کند.
  • این مطلب جستجو شده است که Adobe Color CC ، قابل اطمینان ترین ابزار کمکی در دسترس موجود در بازار برای رنگ است.
  •  Flat UI Color Pickr، اثر معین و قطعی از مغایرت یا شباهت ارتباطی تا برانگیختن احساسات از طریق رنگ را دارد.
  • Mudcube Color Sphere، چندین گونه طرح را به جهت انتخاب برای وبسایتهای مناسبش پیشنهاد می کنند.
  • همچنین  Check my colors، یک ابزار مؤثر برای بررسی ترکیبات رنگ پیش زمینه و پس زمینه است.
رنگ ها در یک زیبایی شناسی کلی مشارکت می کنند و همچنین برای کاربران نشان های ارتباطی را فراهم می کنند. از آنجایی که قطعا تعداد زیادی از طراحان در حال طراحی در دهه رنگ ارتعاشی هستند، قرمز، نارنجی، صورتی، آبی و بنفش، با نتاوب بیشتری نسبت به رنگ های دیگر در پروژه های طراحی سایت استفاده می شوند.
از آنجایی که رنگ های روشن در خود طراحی مشارکت می کنند و بنابراین تجارب ارزشمندی از کاربران را بازتاب می دهند، همیشه در بالاترین لیست انتخاب ها قرار دارند. آنها تقریبا یک بعد اضافی را به هر پروژه ای اضافه می کنند و یک ارتباط عاطفی که کاربر را به میزان بیشتری درگیر می کند، ایجاد می کنند.
با توجه به اینکه رنگ های برجسته در طراحی سایت غالب هستند، همچنین فنِ چاپِ رنگ های برجسته می تواند زیبایی ماندگار و قدرتمندی را ایجاد کند.
در آینده، طراحان،  سعی خواهند کرد که رنگ های مرسوم و اولیه را با طرح های عمیق تر، برجسته تر و حتی روشنتر، ترکیب کنند. این رنگ ها نوجه را به خود جلب می کنند و می توانند احساس شگفت انگیز مدرنی را تقریبا به هر سبکِ طراحی اضافه کنند.
تصاویرِ با وضوح بالا و رنگ های ارتعاشی منجر به جلب محبوبیت عامه شده اند که به چیرگی اشان در چشم انداز طراحی سایت ادامه می دهند.
پروژه های بیشتری از رنگ طراحیِ جعبه رنگ نقاشی ، استفاده می کنند که با ظاهر و احساسِ با کیفیت بالا ترکیب شده است. همچنین شیب محصولات فرعی می تواند به عنوان ابزار مجذوب کننده در آینده استفاده شود.
محبوبیت و کیفیت با وضوح بالا در طرح های مسطح، نقش رنگ ها در طراحی سایت را گسترش می دهند. این امر نه تنها موجب رشد و گسترش خود می شود بلکه خودش را به پروژه های چندگانه گروه رنگ های مختلفی که کامپیوتر در یک زمان می تواند نشان دهد، تطبیق می دهد. طرح Flat UI، استفاده از عناصر متغایر را برای وفق دادن با ذوق و سلیقه در حال بالغ و کامل شدنِ بینندگان، دنبال می کند. 
استفاده از رنگ واحد با مخلوطی از رنگ و سایه رنگ برای ایجاد یک طرح بصری، هدف رنگ های یکنواخت را بنیان نهاد.
آنها ساده ترین ابزارها برای ایجاد طرح های مؤثر، بدون اثر بر روی خوانا بودنِ رابطِ  وب هستند. نتایج انطباق و خوانا بودن، به وسیله این رنگ های مرسوم، دسته بندی شده اند.
در اینجا نکاتی هستند که به طراحان وب در استفاده از رنگ به طرز صحیح، کمک می کنند:
از رنگ های مغایر بین متن و زمینه استفاده کنید تا خوانا شود.
از رنگ های کافی برای درست نشان دادن عناصر استفاده کنید.
تیترهای وب سایت را با حداقل رنگ، ذخیره کنید.
برای جلب توجه بازدیدکنندگان، از رنگ های تیز استفاده کنید.
برای جلوگیری از منابع نامناسب، بر روی طرح های رنگِ تحسین برانگیز طبیعت تمرکز کنید.
برای نشان دادن اشتیاق و علاقه شدید و قدرت، قرمز مؤثرترین رنگ است که بیشترین میزان جلب توجه را دارد.
برای  نشان دادن خلاقیت و همزمان، حفظ انس و آشنایی، رنگ های نارنجی بهترین اثر را دارد.
زرد، احساسی از دوران قدیمی را می دهد و حالتهایی از بی انتهایی، عقل و کنجکاوی را نشان می دهد.
سبز، پلی میان فاصلهِ رنگ های سرد و گرم می سازد.
بنفش ها، ولخرجی را اظهار می دارند و انتخاب عامه پسند برای مد و کالاهای تجملی هستند.
سیاه، رنگ بی فام است که برای ایجاد حسی از پیچیدگی و بی انتهایی استفاده می شود.
سایتهایی که به کم قانع می شوند و ساده هستند، رنگ سفید را به عنوان پس زمینه استفاده می کنند. این رنگ بهترین رنگ برای تآکید رنگ های دیگر بر روی صفحه است و احساس ناخوشایند نام تجاری را حفظ می کند.
 
نتیجه گیری
رنگ همیشه یک عنصر مهم طراحی سایت بوده است. در دهه گذشته، طراحی سایت به طور شگفت آوری گسترش پیدا کرده است و شیوه های طراحی سایتِ مدرنِ زیادی وجود دارند که به وسیله طراحان اتخاذ می شوند.
بسیاری از خانه های طراحی، ایده های  پالت های رنگی استاندارد و راهنماهای استفاده نوشته شده ، مخصوصا پیرامونِ استفاده مؤثر از رنگ ها را خلق می کنند.

چاپ این بخش

  طراحی رسپانسیو چیست؟ و چرا اهمیت زیادی دارد؟
ارسال‌شده توسط: parswebdesign - 2-4-1396, 05:15 عصر - انجمن: بحث و گفتگو و تبادل نظر ميان وبمسترها - بدون‌پاسخ

[عکس: responsive.png?1497627679084]
در سال 2003 مردم را می‌دیدیم که با در دست داشتن تلفن‌های نسبتاً بزرگ با دیگران تماس می‌گرفتند و یا ایمیل خود را چک می‌کردند. استفاده از این وسیله‌ی بزرگ و عجیب که تلفن هوشمند نام گرفته بود به قشر ثروتمند جامعه محدود می‌شد؛ اما در کمتر از یک دهه تلفن‌های هوشمند از نظر کاربرد به اندازه لپ‌تاپ‌ها رشد پیدا کردند. دیگر این امکان فراهم شده بود که هر اطلاعاتی را از جمله ساعت نمایش فیلم در سینماها، آدرس فروشگاه‌ها و رستوران‌ها را در این دستگاه هوشمند پیدا کرد. امروزه با توجه به جایگاهی که تلفن‌های هوشمند در زندگی تمامی اقشار مردم پیدا کردند، نباید از خاطر برد که ارتباط تکنولوژی رو به رشد و وب‌سایت‌ها تا چه حد می‌توانند در توسعه و تبلیغ کسب‌وکارها اثرگذار باشد.


طراحی سایت ریسپانسیو چیست؟
تا به حال تجربه کرده‌اید که بخواهید با تلفن هوشمند و یا تبلت خود یک سایت را باز کنید ولی به دلیل به هم ریختن قالب سایت، نتوانید محتوای سایت را به درستی مشاهده کنید و یا مجبور به بزرگنمایی و جابه‌جایی‌های گیج کننده باشید تا بتوانید مطالب را در شکل اصلی خود ببینید. این موضوع بسیار آزاد دهنده است. در نهایت شما به‌عنوان بازدیدکننده‌ی سایت ترجیح می‌دهید که هر چند هم که کیفیت مطالب سایت بالا باشد، آن را ترک کنید و به سراغ صفحه‌ای بروید که برای مشاهده محتوای آن مانعی سر راهشان نباشد. اگر در طراحی یک سایت این مشکل برطرف شده باشد، شما با سایتی واکنش گرا یا ریسپانسیو روبه‌رو هستید.

در طی چند سال اخیر، طراحی سایت ریسپانسیو به طور فزاینده‌ای بین مردم محبوبیت پیدا کرده است. از آنجا که کاربران تلفن‌های هوشمند هرروزه افزایش پیدا می‌کند، صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ و حتی وبلاگ نویسان نمی‌خواهند این فرصت طلایی را برای جذب دنبال کنندگان و مشتریان از دست بدهند.
طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا سبب می‌شود که قالب و شکل ظاهری نمایش وب سایت شما با طیف عظیمی از دستگاه‌ها ازجمله کامپیوترها، قبلت و تلفن‌های هوشمند منطبق شود. این انطباق با کمترین میزان تغییر در اندازه، چیدمان و جابه‌جایی المان‌های سایت صورت می‌گیرد.

اگر مطالب فوق دلیل کافی برای استفاده از سایت ریسپانسیو را به شما ارائه نکرد، توجه شما را به توصیه شرکت گوگل جلب می‌کنیم. مدیران شرکت گوگل در زمینه‌ی بهینه‌سازی سایت برای تلفن‌های هوشمند به مدیران صنایع و کسب و کارهای رو به رشد توصیه می‌کنند که با طراحی سایت واکنش گرا بهترین بهره برداری را از سایت خود داشته باشند. طراحی ریسپانسیو به صورتی انجام می‌شود که برای تمامی دستگاه‌ها HTML مشابه استفاده می‌شود و به کمک کوئری‌های CSS متفاوت سایت برای دستگاه‌های مختلف متناسب می‌شود.

در سال‌های اخیر، گوگل برای رتبه‌بندی سایت‌ یا همان سئو SEO در الگوریتم‌های خود تغییراتی ایجاد نموده است. الگوریتم‌هایی چون Panda، Penguin و Hummingbird همگی برای اولویت‌دهی به نمایش سایت در صفحه اول سرچ گوگل در سال‌های مختلف ارائه شدند و بیشترین تکیه در آن‌ها بر اصالت محتوای سایت بوده است. در حال حاضر یکی از شرایط گوگل برای امتیازدهی به سایت شما، طراحی وب سایت ریسپانسیو است.

چاپ این بخش

  مفیدترین ابزارهای گوگل
ارسال‌شده توسط: parswebdesign - 2-4-1396, 05:13 عصر - انجمن: موتورهای جستجو و بهينه سازی - بدون‌پاسخ

شرگت گوگل دارنده قدرتمندترین موتور جستجوی اینترنتی است که در بین کاربران اعتبار ویژه ای دارد. تیم مدیریتی گوگل، بهینه سازی سایت و سئو را برای دارندگان سایت های اینترنتی، امری ضروری می داند که به دیده شدن در نتایج جستجوی گوگل منجر خواهد شد. ابزارهای گوگل برای طراحی سایت می تواند کمک شایانی به سئو سایت کرده و در بهینه سازی سایت نیز موثر باشد.
Google Web Designer
این برنامه، ابزاری شناخته شده برای طراحی سایت است که بدون نیازبه برنامه نویسی، گرافیک دلخواه را پیاده سازی می کند.با دانلود  نصب این ابزار بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ، می توان گرافیک دلخواه را دریافت و به صورت کد HTML  در وب سایت استفاده کرد.
Google Webmaster Tools
ابزار Google Webmaster Tools یک برنامه بسیار کاربردی برای توسعه و نگهداری سایت است که در بهینه سازی و سئو سایت اهمیت دارد. اطلاعات مهمی همچون لینک های خراب، صفحات مشکل دار، جستجوها و بسیاری از تغییرات را می توان به طور روزانه از طریق این ابزار پیگیری و مشکلات را حل کرد.
Google Analytics
Google Analytics بهترین ابزار برای آمارگیری وب است که گزارش کاملی از آمار کاربران آنلاین و بازدیدکنندگان را  ارائه می دهد. رابط کاربری Google Analytics بسیار ساده بوده و اطلاعات جامعی از نحوه رفتار کاربران را می توان از این طریق استخراج کرد.
Google Trends
استفاده از کلمات کلیدی مناسب می تواند به دیده شدن در نتایج گوگل منجر شده و کاربران بیشتری را به سایت هدایت کند. Google Trends  ابزار کارآمدی است که در این زمینه و بهبود سئو سایت بسیار خوب عمل می کند.
Google Keyword Planner
اگر به دنبال یک ابزار حرفه ای و تخصصی برای یافتن کلمات کلیدی قوی در زمینه شغلی و حرفه ای خود هستید نیازمند استفاده از این ابزار مفید گوگل می باشید. کافیست تا کلمه کلیدی مورد نظر را در این ابزار بنویسید تا یک لیست کامل از همه کلمت کلیدی مرتبط را دریافت کنید.
Google Page Speed
این امری اثبات شد است که سایت هایی با سرعت پایین نمی توانند در جذب کاربران موفق عمل کنند. Google Page Speed  ابزاری است که به طراحان سایت کمک می کند و سرعت سایت را به نحو دقیقی محاسبه می کند. نحوه سنجش سرعت سایت برای موبایل و کامپیوتر به صورت جداگانه انجام می شود سرعت قابل قبول برای وب سایت 80 از 100 می باشد.
Google Structured Data Testing Tool
بهترین ابزار برای طراحان سایت که از اسنیپت های گوگل استفاده کرده اند بدون شک ابزار Google Structured Data Testing Tool می باشد که برای تست این اسنیپت ها به کار می رود و گزارش هر صفحه از سایت را جداگانه اعلام کرده و خطاهای احتمالی را گزارش می دهد.
Submit URL – Google
سرعت ایندکس شدن صفحات سایت در گوگل اهمیت زیادی برای طراحان  دارد. اهمیت این امر تا جایی است که گوگل ابزاری قدرتمند را برای ایندکس سریع سایت ارائه کرده است. به سادگی امکان معرفی آدرس سایت در این ابزار وجود داشته و با این کار سایت توسط موتورهای جستجو ایندکس شده و سریع تر شناخته می شود.

چاپ این بخش

  کاویتاسیون در پمپ آب چیست؟
ارسال‌شده توسط: khorshidtaban - 1-4-1396, 01:04 عصر - انجمن: قوانین - بدون‌پاسخ

بدلیل خاصیت مکندگی در پمپ ها، کمترین میزان فشار سیال در چشمی پروانه می باشد، لذا در صورتی که فشار بر سطح سیال در آن نقطه از مقدار معینی (فشار بخار سیال) کمتر شود سیال به بخار تبدیل شده و تشکیل حباب می دهد و همراه با سیال به ناحیه پرفشار حرکت می کند. زمانی که سیای در مکانی پرفشار قرار گیرد سیالات اطراف حباب فشار را به آنها وارد کرده و باعث ترکیدن می شود.
قبلاً اشاره شد، برای جلوگیری از پدیده کاویتاسیون در پمپ گراندفوس و سایر پمپ ها می بایست سیستم پایپینگ قبل از پمپ طوری طراحی گردد که درحال نرمال، فشار سیال در چشمی پروانه از مقدار مشخصی کمتر نگردد. لذا مسئله کاویتاسیون به سیستم قبل از پمپ باز می گردد. کافی بودن میزان NPSHA برای جلوگیری از کاویتاسیون شرط لازم بوده، ولی کافی نمی باشد و مواردی وجود دارد که در صورت کافی بوذن NPSHAA در پمپ کاویتاسیون رخ می دهد. در صورت بروز کاویتاسیون در پمپ مشکلات بسیار زیادی برای عملکرد و قطعات پمپ بوجود می آورد. در زمان بروز کاویتاسیون صدایی مثل برخورد دانه های شن و ماسه به پروانه بوجود می آید که باعث افزایش سر و صدا و لرزش پمپ می گردد.
اثرات و خرابی ناشی از کاویتاسیون عبارتند از:
۱- اثرات pitting بروی پروانه و casing
۲- کاهش عمر و failure زود هنگام bearing
۳- کاهش عمر مکانیکال سیل و آسیب زود هنگام آن
۴- افزایش نیروهای وارد بر قطعات
موارد و نشانه های کاویتاسیون عبارتند از:
۱- افزایش دمای سیال
۲- افزایش سرعت سیال
۳- جدایی و کاهش سیال
۴- عدم برآورده کردن نیاز سیستم توسط پمپ
۵- کاهش راندمان و ….

چاپ این بخش

  سیستم فارسی بلاگ
ارسال‌شده توسط: kia1360 - 31-3-1396, 03:15 صبح - انجمن: سایر سرویس های وبلاگدهی - بدون‌پاسخ

سلام 
من در سیستم فارسی بلاگ عضو شدم  دکمه رباتیک  انتشار ساعت و انتشار بستن راست کلیک رو فعال کردم و دکمه ها سبز رنگ شد ایا می تونم بارش برگ هم تو کد قالبم بزارم

ممنون میشم راهنمایم کنید

http://www.farsiblog.com/

چاپ این بخش

  درخواست قالب
ارسال‌شده توسط: sajjad17 - 2-3-1396, 12:13 عصر - انجمن: پرسش و پاسخ وردپرسی - بدون‌پاسخ

سلام دوستان کسی قالب این سایت رو توی وردپرس میشناسه

مشابهش هم باشه مشکلی نداره
fiammco.ir

چاپ این بخش

  ردیاب خودرو
ارسال‌شده توسط: deltagps - 1-3-1396, 05:50 عصر - انجمن: بحث و گفتگو و تبادل نظر ميان وبمسترها - بدون‌پاسخ

ردیاب خودرو
ردیاب خودرو دلتا بهترین وسیله تامین امنیت میباشد . استفاده از ردیاب دلتا بسیار آسان میباشد . ردیاب خودرو دلتا بسیار قدرتمند است . دلیل این قدرت ، کارخانه قدرتمند و بین المللی DELTAGPS میباشد .
ردیاب خودرو
تعداد 28 ماهواره ای به دور زمین در حال گردش هستند . جی پی اس ردیاب ماشین برای دریافت موقعیت دقیق نیاز به 3 عدد ماهواره نزدیک را دارد . با ساعت اتمی که در ماهواره ها وجود دارد ، موقعیت دقیق دریافت میگردد . ( DELTA 203A ) . این مدل مناسب افرادی است که دزدگیر از قبل دارند و میخواهند امنیت بیشتری اضافه کنند . همچنین برای مدیرانی که میخواهند ماشینهای شرکت و اداره را کنترل کنند .
دزدگیر ماهواره ای خودرو
جی پی اس دلتا 203B+ علاوه بر ردیابی ، به عنوان دزدگیر ماهواره ای هم میباشد . مناسب برای همه افرادی که دزدگیر ندارند و یا دارند و دوست دارند بهترین دزدگیر و به روزترین سیستم امنیتی را داشته باشند . مشخصات این جی پی اس حتما شما را شگفت زده خواهد کرد .
دزدگیر سیمکارتی
تفاوت دزدگیر سیمکارتی با ماهواره ای در این است که :
1 – موقعیت در دزدگیرهای سیمکارتی از دکل مخابراتی به صورت تقریبی دریافت میشود .
2 – اما در دزدگیرهای ماهواره ای ، موقعیت دقیق از طریق ماهواره GPS دریافت میشود .
3 – هر دو دستگاه سیمکارت میخورد اما در دزدگیر ماهواره ای ( GPSS ) ، سیمکارت نقش ارسال ارسال اطلاعات را دارد .
بهترین ردیاب خودرو
کارخانه های مختلفی در دنیا اقدام به تولید GPS میکنند . تولید کننده های اصلی با کیفیتهای مختلف در چین میباشند . ما با شناخت کامل و پس از بازدید از  کارخانه های مختلف ، ردیاب دلتا را انتخاب کردیم به دلایل زیر :
سایت قدرتمند ردیاب خودرو دلتا
ویژگی های سایت ردیابی دلتا
1 – ردیابی آنلاین 24 ساعته از همه جای دنیا بدون افت سرعت ( قدرتمند تر از سرورهای داخلی )
2 – سرور ردیابی در خود کارخانه قرار دارد ( فابریک )
3 -سایت ردیابی بین المللی میباشد ( 18 زبان زنده دنیا )
4 – داشتن زبان فارسی
5 – امکان تعیین محدوده سرعت ( به محض نقض توسط راننده ، هشدار به صاحب خودرو ارسال میگردد )
6 – امکان تعیین محدوده جغرافیایی ( به محض نقض توسط راننده ، هشدار به صاحب خودرو ارسال میشود .
7 – امکان مشاهده آنلاین موقعیت خودرو .( برای مدیران با یک نام کاربری میتوانند همه مجموعه خودرو ها را ببینند )
8 – امکان گزارشگیری به صورت تصویری بر روی نقشه های مخصوص ( قابل پرینت )
9 – امکان گزارشگیری به صورت فایل اکسل ( قابل پرینت )
10 – امکان مشاهده سرعت خودرو در موقعیت و زمانهای مختلف
11 – امکان مشاهده زمانهای روشن و خاموش بودن خودرو در موقعیت و زمانهای مختلف
12 – امکان مشاهده مسافتهای پیموده شده خودرو در طول روز و یا ساعتهای مختلف
133 – ردیابی بسیار آسان و ارزان
سخت افزار قدرتمند ردیاب خودرو دلتا
ردیاب دلتا از لحاظ کیفیت قطعات در رتبه نخست ایران و جهان قرار دارد . این کیفیت به تائید اتحادیه اروپا رسیده است . ردیاب دلتا تنها ردیابی در ایران هست که توانسته است مجوز سازمان ارتباطات و تنظیم مقررات رادیویی + آزمایشگاه صنایع برق ایران ( اپیل ) + آزمایشگاه انفورماتیک ایران را اخذ نماید.
قیمت ردیاب خودرو
قیمت جی پی اس دلتا با توجه به کیفیت عالی و داشتن مجوزهای قانونی بسیار مناسب میباشد . ردیاب یک کالای امنیتی میباشد پس لازم است که کالای با کیفیت استفاده شود .
خرید ردیاب خودرو
برای خرید ردیاب گزینه های زیادی هست . اما اگر اولویت شما کیفیت میباشد بهترین انتخاب ردیاب دلتا است .
نمایندگی ردیاب خودرو
برای اخذ نمایندگی خودرو با ما تماس بگیرید . و یا اگر قصد خرید ردیاب دلتا را دارید با ما تماس بگیرید . ما نزدیکترین نمایندگی به شما را معرفی خواهیم نمود .
جی پی اس ردیاب خودرو
داشتن زندگی راحت نیازمند استفاده از ابزار را دارد . یک روش آسان برای داشتن امنیت خودرو و آرامش استفاده از جی پی اس ردیاب خودرو دلتا میباشد .
امنیت خودرو
همه افراد جامعه نیاز به امنیت دارند . این امنیت میتواند به روشهای مختلفی صورت بگیرد . 1 – امنیت توسط دستگاههای امنیتی جامعه2 – توسط خود شخص امکان برقراری امنیت در هر جامعه ای نیازمند صرف انرژی و هزینه زیادی است . هزینه تامین امنیت در هر جامعه ای توسط مالیات پرداختی خود شهروندان صورت میگیرد . اما پرداخت مالیات و به کار گیری نیروهای برقراری امنیت در هر جامعه باز هم نمیتواند میزان جرم و جنایت و سرقت را به صفر برساند .
امنیت ماشین
یکی دیگر از روشهای برقراری امنیت ، به کار گیری فکر و منابع در دسترس خود فرد میباشد . خدارو شکر در اکثر منازل بیش از یک خودرو یافت میشود . سیستمهای امنیتی به کار گرفته شده در این خودرو ها فقط ایموبلایزر و یا یک دزدگیر معمولی میباشد . برخی افراد به خیال خودشان با بستن یک دزدگیر تصویری و پرداخت هزینه زیاد نسبت به یک دزدگیر معمولی ، تصور میکنند که نهایت کار را در تامین امنیت خودرویشان انجام داده اند . با یک بررسی و تحقیق از کسانی که در کار نصب دزدگیر و سیستمهای امنیتی خودرو هستند میتوان فهمید که این نهایت کار نیست و یک دزد به راحتی میتواند در عرض چند ثانیه خودروی آنها را سرقت کند .صفحه اصلی ردیاب دلتا

چاپ این بخش